keskiviikko 21. syyskuuta 2011

cmstimeline - kuntoklubien kehittynein asiakaspalvelujärjestelmä!

Viime keväänä heräsin varmaan jonkin tyyppisestä talviunesta. Mietin menneitä ja nykyisiä toimintamalleja ja huomasin, että löysin kriittisen puutteen toiminnastamme. Luonnollisesti parannettavaa riittää joka suunnalla aina, mutta löysin ennen niin hyvin hoidetun asian joka oli lähes kadotettu. Kysyin itseltäni: Mitä tapahtuu sen jälkeen kun asiakas liittyy klubiin jäseneksi? Onko siihen selkeä järjestelmä vai jääkö jäsen oman aktiivisuutensa varaan? Mitä tapahtuu viikon päästä kun jäsenyys on alkanut, entä kuukauden jne.? Ennen meillä oli selkeä prosessi tähän...mutta mitenkäs tänä päivänä? Alkuperäinen prosessi oli loistava, mutta vähän työläs eikä kovin kustannustehokas ja ehkäpä aikakin oli jo ajanut sen ohi. Tästä innostuneena tein soittokierroksen klubeille ja kysyin samat asiat. Vastaus oli, että eipä oikein ole mitään...

Yhteistyö Ipartners Oy:n kanssa CMS:llä on jo kestänyt 10 vuotta. Ipartners Oy on huolehtinut siitä, että tiedämme asiakkaidemme tyytyväisyyden tason. Ipartners Oy oli lähtenyt kehittämään tuotetta, jolla oli saman suuntaisia pyrkimyksiä. Löimme "viisaat" päämme yhteen niin että kopsahti ja kopsahtaessa saimme aikaiseksi idean tuotteelle cmstimeline. Asiakastyytyväisyys on tällä toimialalla (ainakin meillä) tärkein asia. Nyt olemme löytäneet järjestelmän, jolla voimme edesauttaa klubeja sen toteuttamisessa ja vieläpä erittäin kustannustehokkaasti sekä varmuudella! Inhimillisiä unohduksia ei voi sattua, mikäli vain asiakas on kirjattu järjestelmään. Olen varma siitä, että tämä järjestelmä tuo iloisia hetkiä sekä jäsenillemme että klubeillemme! Järjestelmän toimitukset alkavat näinä päivinä. Ole valmis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti